Își pregătesc masa de Crăciun cu fierbătorul

Telekom.ro
Dacă îți place acest articol, distribuie pe:

locatar Proprietarii unui bloc din Craiova nu au gaze de aproape o săptămână. Locatarii din blocul  I17, din cartierul Rovine, spun că acest lucru se întâmplă din cauza proprietarului de la apartamentul 10, dar și din cauza Distrigaz, care a ridicat aparatul de măsură pe 19 decembrie 2015, dar întârzie să-l aducă, deși defecțiunea s-a remediat.Cu toții sunt revoltați că au ajuns în această situație.
„Stăm așa de aproape o săptămână, nu avem gaze. Proprietara din apartamentul 10 a simțit că la ea în apartament miroase a gaz și a sunat la Gaze. Au venit, au văzut că este o defecțiune și au ridicat ceasul. De atunci, noi stăm așa. Cei de la asociație nu se interesează. Eu stau cu carnea pe masă și nu pot să pregătesc nimic. La noi nu vine Crăciunul?!“, a spus proprietara de la apartamentul 12. Locatarii sunt supărați că nu au cum să-și pregătească preparatele tradiționale de Crăciun sau măcar să-și facă un ceai.
„Nu putem să facem nimic. Nu putem să ne pregătim nimic de Crăciun. Nu putem să ne facem un ceai. Eu am cumpărat un fierbător și așa mă descurc, dar sunt familii cu copii mici, sunt persoane bolnave. Este și o perioadă deosebită, iar noi nu putem să folosim aragazul“, se plânge proprietara de la apartamentul nr. 1. Cu toții ridică din umeri, se scandalizează, aruncă vina pe proprietarul de la apartamentul 10 și-i arată cu degetul pe cei de la asociația de proprietari.
„Unde sunt administratorul și președinta? De ce nu au făcut demersurile necesare să ni se dea drumul la gaze? Ei s-au ocupat de toate actele. Ei au vorbit cu firma care a venit și a făcut verificările“, a spus proprietara de la apartamentul 11. Oamenii din douăzeci de apartamente au de suferit din această cauză, spune locatara.
Reprezentanții asociației de proprietari lămuresc într-un fel lucrurile. „Proprietara de la apartamentul nr. 10 a simțit miros de gaz în locuință. A anunțat Distrigazul, a venit o echipă și a constatat că sunt probleme. Au întrerupt furnizarea gazului, au ridicat aparatul de măsură și au plecat. Noi am contactat o firmă, aceasta a venit și a făcut verificările necesare, a remediat defecțiunea, rămânând să vină cei de la Distrigaz să remonteze ceasul. Noi am depus în data de 22.12. 2015, la ora 10.00, toate documentele la Distrigaz, iar ei trebuie să vină și să pună acel ceas. Acest lucru nu s-a întâmplat nici la acest moment. Suntem în data de 23.12.2015 și a trecut de ora 16.00. Am tot sunat, am mers personal la Gaze. Ce mai pot face?“, a spus administratorul Asociației de Proprietari nr. 18 Rovine. De la Distrigaz Rețele nu am primit nici un răspuns până la închiderea ediției.

locatar

Sursa: gds.ro

You can leave a response, or trackback from your own site.
eXTReMe Tracker