Prima locomotivă Diesel realizată la Craiova după 24 de ani va fi przentată în Germania. Vehiculul a fost produs pentru export

Telekom.ro
Dacă îți place acest articol, distribuie pe:

Prima locomotivă Diesel realizată la Craiova după 24 de ani va fi przentată în Germania. Vehiculul a fost produs pentru exportLocomotiva Diesel hidraulică 1250 CP a fost produsă în special pentru export şi a fost proiectată şi realizată de Electroputere VFU-Reloc S.A, în parteneriat cu corporaţia americană Caterpiller.
Lia Olguţa Vasilescu, primarul Craiovei, va participa mâine la deschiderea Târgului Internaţional InnoTrans 2014 (International Trade Fair for Transport Technology Innovate Components Vehicles System), unde două firme din Craiova, Softronic şi SC Reloc SA îşi vor expune produsele.Edilul Băniei s-a întâlnit astăzi , la sediul Ambasadei României din Berlin, cu Excelenţa sa ambasador Lazăr Comănescu şi cu Onoriu Nan, ministru consilier pe probleme economice, în Germania. „Am fost invitată de constructorii craioveni să dau o mână de ajutor pe partea de lobby. Administraţia trebuie să susţină aceste proiecte esenţiale în dezvoltarea economică a oraşului nostru, fiind şi un motiv de mândrie pentru Craiova, să fie în elita mondială a producătorilor de trenuri”, a declarat Lia Olguţa Vasilescu.

Prima locomotivă construită la Craiova după 24 de ani are două motoare, are două transmisii hidraulice şi două cutii de viteză. Reprezentanţii companiei  Electroputere VFU-Reloc au anunţat că până la sfîrşitul acestui an se vor crea 100 de noi locuri de muncă. Compania poate produce trei locomotive pe lună şi are deja un precontract în Europa de Vest pentru opt locomotive.

Firma Reloc S.A este deţinută de Grampet Grup. iar în prezent se numeşte Electroputere VFU-Reloc S.A Craiova. În anul 2012 a cumpărat producţia de locomotive de la Electroputere şi o parte a brandului respectiv.   Trenul SF construit la Craiova renul electric de mare viteză este construit în premieră de firma Softronic din Craiova, atinge 160 de kilometri pe oră şi are patru vagoane. Proiectarea trenului trenului electric SF a început la sfârşitul anului 2009, iar construcţia s-a încheiat anul trecut.

Date practice despre trenul SF electric:   -nu se fumeaza în acest tren, nu este un spaţiu dedicat -beneficiază de internet şi prize -trenul este prevăzut cu Wi-Fi gratuit -investiţia totală se ridică în jur de 5 milioane de euro -trenul este vopsit în multe culori, din fabrică pentru a scăpa de grafitti -trenul este prevăzut cu senzori care monitorizează aerul din vagoane: cantitatea de dioxid de carbon emanată de pasageri, temparatura optimă şi umiditatea

Prima locomotivă Diesel realizată la Craiova după 24 de ani va fi przentată în Germania. Vehiculul a fost produs pentru export

Sursa: adevarul.ro

 

You can leave a response, or trackback from your own site.
eXTReMe Tracker